utorok 10. novembra 2015

Kilečká navyše.


Dnes sa chcem s vami podeliť o jednu historku, ktorá sa mi stala počas tehotenstva s Carol.

V mojej práci prichadzam do styku s chronickými pacientami, s ktorými po určitej dobe človek nadobudne špecifický vzťah, lebo ich vidí často a opakovane. Viem o nich čo ich trápi, čo robia vo voľnom čase, koľko majú detí, s kým sa pohádali, čo mali na obed, etc. A chtiac nechtiac, niekedy sa aj moji pacienti dozvedia veci z môjho súkromia, či už preto, že začujú rozhovor so sestričkami počas liečebného procesu, inokedy im niečo prezradím ja a niekedy sa ma opytajú priamo čo ich zaujíma.

Takže ked som otehotnela, vedeli to všetci, od upratovačiek az po vodičov sanitiek :-) Bohužiaľ nešlo všetko úplne hladko a tak som bola počas deviatich mesiacov niekoľkokrát na PNke.

Pamätám sa, ako by to bolo včera, keď som sa v siedmom mesiaci tehotenstva vrátila do práce po naozaj dosť dlhom čase. K tomu ešte dodať, že siedmy mesiac bol u mňa naozaj kritický, lebo sa u mňa prejavili nekontrolovateľné chute na sladké a pribrala som vtedy asi štyri kilá!!! Vtedy jeden z pacientov, starší pán, okolo 70tky, ma ráno slušne pozdravil, prehodil so mnou zo pár slov a po vizite oznámil sestričke: "Pani doktorke ostali po pôrode kilečká navyše, eh?".

A ešte vtipnejšie bolo vidieť jeho tvár keď zistil, že som este neporodila :-D

A čo vy? Máte aj vy nejakú veselú historku z tehotenstva?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára